Tali Barut

Instagram

20 June 2011

aku di usha2.. aku pun x tau ape nak wat?

assalamualaikum sume...
rase macam dah setahun lebih jer x update blog ni...
so, pada hari ni.. mlm ni... aku terasa nak update sesuatu...
pagi td mase aku baru bgn dari tido... xdelah pagi sgt kan..
aku pun mcm bese kemas katil yg macam tongkang pecah ni...
belepek bunyi... seram plak rasenye... rupe2nye hanpon aku lah yg jatuh...
tulah hanpon aku yang kejap ade.. kejap hilang... mcm tuan die jugak...
dah kms2 tu aku angkatlah tepon.. tgk bnyk lah misscall.. mesej.. macam beselah.. gadis2 kot.. then aku terbace satu msj ni...
pergh!!! ni msj lain dari lain ni... klau korang dpt korang bleh tahan x?
nasib baiklah aku bace msj ni masa pagi2 yg agak terik... maklumlah main game sampai ke subuh.. hanpon plak silent jer kat bwh bantal tu... x tau ape pasal baru2 ni aku giler sgt main game.. dah tu game ps2 plak tu.. padahal sblm ni ps2 tu dah macam org jual kete potong jer kat bengkel.. x pnh aku usik... sbb game die layan maa... game gran turismo 4... x bosan plak... mgkin aku lonely atau desprate sgt kot sbb x keje..

so, kite sambung pada cerita asal... pasal mesej yg bunyinye mcm x bleh menahan tu...
no tepon mmg aku x knl.. gaya tulisan pun x knl.. suare lg lah x knl sbb msj x bersuare... ha3... apelah aku ni...
so, korang bacalah msj bwh ni...
no tepon terpakse di blur kan.. takut korang yg bace ni plak pergi hallooo2 die...



ok dah bace... msj dari cst production... bkn dari gadis2 atau awek2 ok? gua mmg x layan klau org kacau no gua.. dan org yg knl gua mmg x brani nak kacau pun... sbb gua hodoh maa... x hensem2 macam balak korang...

lps aku bace msj tu, mcm beselah reply msj org... die pun balas, klau nak dtg interview kat tempat diorang hari khamis ni...

so, kesimpulannye aku pun x tau nak watpe skarang... harap korang dptlah membantu... hu3...

3 comments:

  1. hu3... aku xdelah handal sgt.... segan weyh...

    ReplyDelete
  2. terai je... segan rugi je... kalau tak leh bawak just bgtau company...

    ReplyDelete