Tali Barut

Instagram

16 June 2011

rindu pada suatu ketika dulu...



nampak gmbar atas ni? hah.. ni kelasmate aku... diorang sume hensem2... jgn jeles yer... he3...
tp, npe tibe2 aku letak gmbar diorang ni? Oooo.. yer... dah dkt 2 bln dah kitorang terpakse tamatkan pngajian... klau x tamat nak kne repeat ler jwbnye.. alhamdulillah.. aku xde kne repeat ape2... so, lps ni bleh lah mntak smbung mne2... insyaalah...

eh, lain yg nak citer.. citer lain plak masuk.. tu lah psl kerajaan blok kan sume website donload cite ni... sbb cmnilah.. lain cerite yg nak tgk.. lain cerite kuar... he3.. citer plak psl block2 ni... klau aku pun, wat pekare yg same... yelah... nak untung lebih... ramai org nak pkai tenet zaman skarang.. demand dah tinggi... tp, aku x nak perkembangkan lg mutu khidmat.. sbb wa tamau lugi ma.... lu ada paham lu kasi senyap...

eh lg skali... jauh pergi citernye.. aku dah start rindu zaman blajar ni.. ade member2... ade gadis2... tu lah psl aku tunjukkan gambar kekasih-kekasih aku kat atas ni.. tough-tough kan? he3... so, biaselah hbs blaja sume wat keje... xde keje pun.. wat2 lah jugak keje yg syok sendiri mcm aku ni kan? hwahaha... so, klau korang dapat cari aku yg mne satu.. aku belanje korang eskrem malaysia.. cpt2... :-)

No comments:

Post a Comment