Tali Barut

Instagram

22 June 2011

hidup aku kacau bilau...

ok, skarang aku nak bgtau hidup aku dah kacau bilau skarang slps kehadiran die dlm hidup aku... sehari x bleh lah klau x tgk die kjp... gian pun ade rase ni... aku x berniat pun nak wat saspen kat dalam blog aku ni... aku pun xde mase sbnrnye... tp, nmpk pendek sgt entry pun x cantek blog aku kn?

ok, bukak blk topik asal... hidup aku ni sebenarnye dah tunggang langgang dah.. org ckp mcm mati bini pun ade... tp, bile plak aku kawen... awek pun tu ajelah sorg... jauh lak tu... so, bukan nak citer pasal awek2 atau gadis2 di sini yer.. klau nak tau gak.. gi carik kat blog org lain... blog aku xde...

kite bukak blk citer asal yg dah nak tertutup td.. yg sbnr-bnrnye.. aku dah taksub blk dgn bnde ni... hbs kerjaya, anak, bini, ayam dan jugak itik aku terbiar... bnde ni sbnrnye hanyelah permainan komputer yg agak canggih pd zaman sekarang... name game ni dirt 3... tp, setau aku... dirt 2 pun x hbs main lg... ape2 ajelah... bosan punye psl...




No comments:

Post a Comment